DARMOWA WYSYŁKA w całej POLSCE już od 100 zł

Szukaj

Dostawa

V. Dostawa

  1. Doręczenie przesyłki Klientowi jest realizowane za pośrednictwem firmy logistycznej InPost S.A.
  2. Termin realizacji dostawy Zamówienia wskazany jest w Sklepie Internetowym i zależny jest od wybranego sposobu dostawy:
  • Kurier – 1-2 dni roboczych (Doręczenie przesyłki Klientowi zostanie zrealizowane w dzień roboczy).
  • Paczkomat – 1-4 dni roboczych.

3. Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

4. W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

5. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób:

      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji).
      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

    6. Towary wysyłane są w zabezpieczonych przed uszkodzeniem opakowaniach.

    7. Próba doręczenia przesyłki Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej następuje 2 razy. Po 2 nieskutecznej próbie doręczenia przesyłki, Towar zostanie zwrócony do Sprzedawcy, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w czasie składania Zamówienia. W przypadku Towarów, w których płatność miała nastąpić gotówką przy odbiorze, po 2 nieskutecznej próbie dostarczenia przesyłki, Zamówienie zostanie w całości anulowane.

    8. Przed odebraniem przesyłki z paczkomatu lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

    9. Wydanie Towaru Klientowi następuje w momencie wydania zamówionych Towarów przewoźnikowi, czyli firmie kurierskiej lub przez Pocztę Polską przesyłka polecona. Jednocześnie Klient oświadcza, że upoważnia kuriera do odbioru Towaru w jego imieniu.

    10. Kurier uprawniony jest do sprawdzenia tożsamości osoby odbierającej Towar zamówiony w Sklepie Internetowym.

      Koszyk

      Twój koszyk jest pusty.

      Dokonaj swoich pierwszych zakupów