Wszystkie nasze olejki pozyskiwane są za pomocą najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej metody ekstrakcji nadkrytycznym CO2 w 100% z certyfikowanych wyselekcjonowanych odmian kwiatostanów konopi włóknistych uprawianych metodami ekologicznymi, bez użycia szkodliwych pestycydów i herbicydów.
Nasz ekstrakt z całej rośliny pozostaje całkowicie nienaruszony, aby zapewnić pełny profil kannabinoidowy konopi, w tym niewielką, legalną ilość THC, która, jak się uważa, zwiększa skuteczność działania.
- 0,2 % THC
- 100% czysty i bezpieczny
- Gwarantowane stężenie CBD
- Pełne spektrum: CBD, CBG, CBN, CBC, THC
- Zawiera terpeny i flawonoidy
- Posiada aktualne certyfikaty i badania laboratoryjne
- Gwarantowana Jakość Europejska
Sposób przechowywania:
Przechowywać w miejscu zaciemnionym, z dala od źródeł ciepła oraz wilgoci. Po otwarciu przechowywać w lodówce.
Zgodnie z informacjami dostępnymi właściwym organom państw członkowskich na stronie internetowej Komisji Europejskiej, w Katalogu Nowej Żywności ekstrakty Cannabis sativa L. i produkty pochodne zawierające kannabinoidy są uważane za nową żywność, ponieważ nie wykazano historii spożycia.
Stosując się do przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2015/2283 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie nowej żywności (...) Dz.Urz. UE L 327 z 11.12.2015, str. 1), do czasu rozstrzygnięcia kwestii na poziomie UE, jako producent, informujemy, że ekstrakty z konopi siewnych z CBD są przeznaczone wyłącznie do stosowania zewnętrznego.
IV. PŁATNOŚCI
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU Polska S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, kod pocztowy 60-166.
- Dostępne są następujące metody płatności:
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Santander Bank Polska S.A
PLN: 22 1090 2590 0000 0001 4326 8698
IBAN: PL22 1090 2590 0000 0001 4326 8698
SWIFT/BIC: WBKPPLPP
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatność „za pobraniem” - gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru.
3. Realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu całkowitej kwoty wymaganej wpłaty za złożone Zamówienie na koncie bankowym Sprzedawcy.
4. W przypadku wybranych Towarów lub kategorii produktowych Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia Zamówień lub form dokonania zapłaty za Zamówienie.
5. Na każdy sprzedany Towar Sklep Internetowy wystawia dowód zakupu i dostarcza go Klientowi wraz z Towarem co stanowi potwierdzenie zawarcia umowy.
6. Klient chcący otrzymać fakturę VAT, podczas Zamówienia powinien wybrać odpowiednią opcję, podać dane podmiotu, na rzecz którego ma zostać wystawiona faktura oraz wskazać adres mailowy.
7. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 2 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu.
8. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu Internetowego.
9. Rabaty i promocje nie łączą się.
V. Dostawa
- Doręczenie przesyłki Klientowi jest realizowane za pośrednictwem firmy logistycznej InPost S.A.
- Termin realizacji dostawy Zamówienia wskazany jest w Sklepie Internetowym i zależny jest od wybranego sposobu dostawy:
- Kurier – 1-2 dni roboczych (Doręczenie przesyłki Klientowi zostanie zrealizowane w dzień roboczy).
- Paczkomat – 1-4 dni roboczych.
3. Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
5. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji).
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Towary wysyłane są w zabezpieczonych przed uszkodzeniem opakowaniach.
7. Próba doręczenia przesyłki Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej następuje 2 razy. Po 2 nieskutecznej próbie doręczenia przesyłki, Towar zostanie zwrócony do Sprzedawcy, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w czasie składania Zamówienia. W przypadku Towarów, w których płatność miała nastąpić gotówką przy odbiorze, po 2 nieskutecznej próbie dostarczenia przesyłki, Zamówienie zostanie w całości anulowane.
8. Przed odebraniem przesyłki z paczkomatu lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
9. Wydanie Towaru Klientowi następuje w momencie wydania zamówionych Towarów przewoźnikowi, czyli firmie kurierskiej lub przez Pocztę Polską przesyłka polecona. Jednocześnie Klient oświadcza, że upoważnia kuriera do odbioru Towaru w jego imieniu.
10. Kurier uprawniony jest do sprawdzenia tożsamości osoby odbierającej Towar zamówiony w Sklepie Internetowym.